Wójt Gminy Krasnystaw informuje, że Gmina Krasnystaw zamierza złożyć wniosek do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o dofinansowanie zadania:„Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.
W związku z powyższym zwracamy się do wszystkich zainteresowanych Rolników o przekazywanie do Urzędu Gminy Krasnystaw niezbędnych informacji dotyczących w/w zadania: tzn. informacji o ilości zadeklarowanych do usunięcia odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.
Wyżej wymienioną Informację można przekazywać do Urzędu Gminy Krasnystaw do dnia 20 luty 2023 r. Informację należy składać w formie papierowej lub osobiście na adres: Urząd Gminy Krasnystaw ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wojt@krasnystaw.ug.gov.pl. Wzór Informacji dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Krasnystaw w zakładce aktualnych wiadomości pod adresem www.krasnystaw.ug.gov.pl oraz w jego siedzibie w pokoju nr 209.
Informacje złożone po terminie nie będą uwzględniane w składanym przez gminę wniosku.
W ramach realizacji przedsięwzięcia nie są kwalifikowane koszty zbierania odpadów od Rolników. Rolnicy we własnym zakresie zobowiązani będą dostarczyć wyżej wymienione odpady pochodzące z produkcji rolniczej do miejsca wskazanego przez gminę.
Realizacja zadania uzależniona jest od pozyskania dotacji.
Informacja o ilości zadeklarowanych do usunięcia odpadów z folii rolniczych.pdf